Facebook



Byla jsem aktivním uživatelem Facebooku několik let, "shledala" jsem se tam se spoustou kamarádů se kterými jsem již ztratila kontakt, hledala jsem tam inspiraci pro své koníčky. Bohužel to přínášelo i stinné stránky jako obviňování, co jsem jak a komu napsala apod. Už dlouho jsem koketovala s myšlenkou, že facebook zruším, přišlo mi, že FB více ovlivňuje mě než já jeho.

Nechtěla jsem přijít o zdroj informací, které jsem tam čerpala, zjistila jsem si, jak funguje Google Reader a přihlásila jsem se k odběru všech možných blogů a stránek, abych náhodou neztratila pojem o tom, co se ve světě děje a neutekla mi žádná důležitá informace.

Dne 11/12/12 přišla ta správná chvíle, smazala jsem si na svém profilu všechny fotky, videa, ze své skupiny jsem odstranila všechny fotky, lidi a pak sebe. Změnila jsem si emailovou adresu, abych se náhodou automatickým přihlašováním znovu na FB někde nepřihlásila a zrušila si účet.

Nyní čekám, jak to zvládnu a jestli si toho někdo všimne:-). Kamarádům na FB jsem nic neřekla, jen ve své skupině jsem to napsala, aby věděli, že mám svůj blog a můžou mou tvorbu sledovat i nadále.

Dnes ráno (12/12/12) jsem se setkala s prvním zádrhelem. Čas od času jsem si zatočila kolem štěstí na www.slevomat.cz, kde člověk může vyhrát nějaký kredit. Nyní už nemůžu, protože jejich kolo štěstí je vázáno na připojení k FB.


další informace o tom, jak se dá žít bez FB budu průběžně aktualizovat....

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené