Masopustní karneval ve školce

Říkala jsem si, že letos masky řešit nebudu, přeci mají obě moje děti masky křemílka a vochomůrky, které jsem chystala na letní dovolenou v Krkonoších..


Navíc dcera dostala k narozeninám princeznovské šatičky. A ona už nedočkavě čeká na karneval, aby se mohlav nich ukázat i ve školce.

Když jsem dětem oznamovala, že mají masopustní karneval ve školce už příští týden, dcera zavískala, že konečně si může vzít do školky šatičky. Syn jen povzdychl, že žádnou masku nemá. Odpověděla jsem mu s úsměvem, že nemusí být smutný, že přeci masku má - Křemílka. On byl přesto stále smutný. Tak se ho ptám, co by si představoval.. říkal, že by chtěl být rytíř.

Nedalo mi to spát a chtěla jsem mu udělat radost. Začala jsem na netu hledat, zda by opravdu nešel nějak jednoduše rytíř vyrobit. Hábit se může použít ten, co měl Křemílek. Myslela jsem, že bych ho obarvila na černo a pak nějak vyrobila kříž, ale jak? No sice jsem si černou barvu na barvlnu koupila, ale rozhodla jsem se pro jednodušší variantu.

Nejprve jsem si z lepenky vystřihla meč a štít. Slepila 2 lepenky k sobě, aby to bylo pevnější.




Mezitím se mi v troubě pekly preclíky:-)



Druhý den jsem už jen obalovala alobalem a fixovala izolepou. Barvila jsem červenou akrylovou barvou.

A konečný výsledek... Syn se culil jako sluníčko, myslím, že je spokojený.






Teď už jen zbývá si přát, aby do zítřka neonemocněly....


Komentáře

Oblíbené