Nový zimní komplet / New winter set


Loni jsem si uháčkovala zimní komplet z akrylu Yetty, Vlnap, a.s. Překvapivě mě hřál.
Komplet se skládal z háčkovaného nákrčníku, který se háčkoval jako šála tam a zpět a klasicky háčkované čepice.

I made my first winter set last winter, it was made by acryl (Yetty, Vlnap, a.s.). It was suprisingly warm. 
My winter set was consted of crochet neckwarmer, which was made in rows and simply crochet hat.




Tento rok jsem použila lepší materiál a to Big Merino, Garnstudio. Opět jsem háčkovala klasickou čepici a nákrčník jsem háčkovala dokola. Řekla bych, že nákrčník teď dost pruží, nevím, zda je to tím stylem háčkování nebo materiálem.

This year I used better material - Big Merino, Garnstudio, I crocheted simply hat again and my neckwarmer was crocheted in the circle. I would say my neckwarmer is quite strechy.



 Informace o tomto projektu najdete na Ravelry.
My project info on Ravelry.



Komentáře

Oblíbené