Trocha pečení

Včera mě zaujal článek na zeleninový vývar u Cuketky, jelikož jsem doma se synem, který má chřipku, tak mě napadlo, že by mu vývar mohl trochu pomoc. Většinou uvařenou zeleninu vyhazuji nebo dávám manželovi, který ji má rád. Cuketka píše, že se z toho dají udělat placky. Hmm.. tak hurá na to:-) Uvařenou zeleninu jsem pomačkala, přidala sůl, pepř, vajíčko a trochu mouky. 


Placky byly výborný, děti to samozřejmě nejedly..




A k tomu nic jiného než kváskový chleba


Krásně nakynul








Komentáře

  1. Jak těsto kyne v té ošatce, nelepí se to? ....koukám, že asi vysypáváte kukuřičnou moukou...? L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kyne výborně, jsem spokojena. Vysypavám kukuřicnou moukou, ta se mi nelepí, pšeničná se lepila a pak jsem měla z chleba plácku.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené