Oslava

Na oslavu synovo narozenin jsem si připravila dva recepty - jeden je jahodový dort s mascarpone a druhý slavný macarons.

Jahodami se to všude hemží, tak jsem brala tento dort jako ideální, protože je pro něj zrovna sezóna. Od dětí jsem ale slyšela "teto, já tam ty jahody nechci" - "to nevadí, já ti je dám dolů, můžu ti ukrojit kousek?" - "já si ho dám později". Jsou slušný, že?:-) Oslavenec nezklamal a dort si dal dokonce 2x!




Už jsem na viděla spoustu fotek s barevnými macarons, je čas je vyzkoušet, jenže mi chybělo barvivo. Dočetla jsem se, že ideální je gelové, které nikde v Liberci neprodávají. Toto jsem si uvědomila ve středu! Když mám něco za 5 minut 12, nezbývá, než se obrátit na mimibazar. Jsou tam opravdu někteří prodejci velmi ochotné a paní mi barvy odeslala ve čt, přestože mojí platbu neměla ještě na účtě. Tímto děkuji za důvěřu a rychlost. Díky ní jsem se mohla prát s macarons a s dortem do 2 hodin do rána. :-)





Macarons měli u dětí větší úspěch něž dort, přestože jsem jeden našla při úklidu pečlivě "schovaný" za košem s hračkami. :-)

Plněno mascarpone s čokoládou a trochou cukru.


Komentáře

Oblíbené