Zprávy z venkova III.

Trochu se nyní budu chlubit cizím peřím. Tyto rostlinky jsem ani nezasadila, ani neplela, ani se o ně nijak nestarala. Pouze je momentálně zalévám:-). Přesto mám radost z toho, že začínají pomalu kvést, zároveň mě těší, že už vím, díky "bedýnkám", co s nimi.

První kvítko měsíčku lékařského.


Lichořeřišnice už začínají kvést, moc se na ně těším, údajně jsou léčebným zázrakem. Tak nám třeba letos pomůžou od nemocí.





Růže mají krásnou barvu.


A levandule...





Perlička na závěr, foto mého 6-ti letého syna. Mně se moc líbí.


Komentáře

  1. áááá, tak tu levanduli závidím :-)
    Mě ta první malá nějak vymrzla a tak jsem letos koupila další dvě a zatím mám 1 květ :-)))
    Lichořeřišnice už taky kvete a prý se nakládá i do lihu, ale nějak se nemám k tomu, abych koupila potřebný alkohol a zkusila to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ta moje levandule v Liberci taky bude stát za prd..
      O lihu s lichořeřišnicí jsem četla. Zatím si z ní dělám salát z rajčat, česneku, cibule a lichořeřišnice, pak ji budu sušit, snad pak čaj z ní bude mít stále stejné účinky.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené