Balkónová zahrádka 2014

Letos na mé balkónové zahrádce roste jako v předcházejicích letech 

rajčata (tornádo 2x) - nikdy nezklamou
levandule - loni mi nestihla vykvést, protože skončila v omáčkách v domnění, že je to tymián
cherry rajče - je hodně malé, tak jsem zvědavá, co z něho vyroste
jahody - loni se pouze množily a neplodily, díky letošní zimě, krásně přezimovali (mšice nevydržely ani tu mírnou zimu - chichi:-)). Nyní už mají po odvětu.
muškáty - letos dva truhlíky

a nově

citrónová tráva - zatím se s ní nic neděje, tak uvidíme
přes zimu vydrželo jedno semínko měsíčku lékařského, tak mám i jeden měsíček:-)
a moje chlouba lichořeřišnice - začala kvést a je nádherná. Některé listy již skončily v rajčatovém salátu, mňam 

Tak se pokochejte...

 









Komentáře

  1. Pěkně zelená zahrádka.... a koukám rajče, to nemám ani ve skleníku:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Musela jsem si to hned zvětšit :-) Ale koukám, že by se na ten balkón možná ještě něco vešlo :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej pokoj už takhle se mi tam blbě věsí prádlo:-) zapomněla jsem na jednu papriku,která musela projít postřikem proti mšicím, tak nevím, jestli se z toho dostane, je taková všelijaká :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené