Květákové těsto na pizzu

Koupila jsem krásný velký květák a doma přišla na řadu otázka co s ním?
Vzpomněla jsem si, na jeden krásný obrázek na nějakém zahraničním blogu, kde byla vyfocena pizza s nápisem cauliflower pizza crust. Po chvilce hledání jsem daný recept našla, ikdyž jsem neměla všechny ingredience (a možná ty docela důležité - parmazán a mozzarella), šla jsem do toho.




Původní recept je zde a pak ještě zde

Květák obereme na malinké růžičky a v mixéru úplně rozmixuje, pak dáme na 4minuty do mikrovlnky na plný výkon. Přendáme květák na čistou útěřku a necháme vystydnout, poté vyždímeme veškerou vodu a zbyde nám pouze "květáková mouka". Do ní přidáme dle chuti koření, sůl, česnek, pepř, vajíčko, parmazán a mozzarellu. 


Na pečící papír umačkáme kolečko ve velikosti pizzy. Předehřejeme troubu i s plechem na cca 230C. 


Pak přeneseme těsto na plech a dáme péct na 9-11min. Po té vyndáme a těsto vypadá asi takto:


Poté nazdobíme, čím je libo. Já doporučuji né moc mokré ingredience.. na druhou pizzu jsem dala hodně rajčatové omáčky a těsto už nekřupalo a bylo hodně vláčné a muselo se jíst příbory:-). 


Pečeme do zlátnutí asi 5-7min.


Celou dobu přípravy jsem si říkala, zda to děti budou jíst, když v době, kdy se těsto peklo v troubě, začaly běhat po bytě a držely si nos, že to tady smrdí, jsem se vzdala veškeré naděje. Dcera nakonec ani neochutnala a syn jí jedl, ale jen kvůli tomu, že měl pak slíbené hry... Já s manželem jsme si pochutnali.

Komentáře

  1. Ještě jsem jí nedělala.... ale u nás by to dopadlo stejně, i manža by se asi ofrňoval:-)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené