Dětské přebrepty a perličky

Jednou dcera přišla ukňouraná za námi do obýváku a říká "brácha říká, že se odstěhuje pryč, že maminka se odstěhuje pryč, tatínek se odstěhuje pryč... béééé .... já si zapnu pohádku, ale uvařit neumím.... já umřu hlady! béééé"

Šli jsme do bazénu a dcera se mě ptá, jestli jsem jí vzala nové růžové plavečky, odpověděla jsem ji, že jsem jí vzala všechny plavky, protože jsme dlouho plavat nebyli, tak je vyzkoušíme, které budou sedět. Ona na to: "já ale musím mít ty nové růžové, já jsem v nich totiž krásná!"



Čteme před spaním pohádku Malý Princ, kde se povídá o západu slunce, ptám se dětí, zda již někdy viděli zapadat sluníčko. Syn odpoví "já ano!", ptám se "kde?" a syn "v Minecraftu" (počítačová hra).




Dětí kamarádka říká říkanku o tom jak "kdo lže ten krade" a moje dcera odpoví " já lžu ale nekradu" 




Přišli jsme do čekárny k zubaři a tam už seděl mladý pár, mládenec hodně poznamenanou tvář akné a moje dcera si toho všimla a šeptá mi do ucha "mami ten pán má neštovice?"




Syn se semnou ráno loučí ve školce a říká "mami, kdyby sis myslela, že ti nechci zamávat, tak nechci"




U snídaně na štědrý den se ptám dětí, zda už ví, co svátečního si večer obléknou. Syn rychle odpoví, že ví a dcera chvíli přemýšlí a pak řekne "župan?"



a jedna perlička z autobusu.. slyším, jak si povídají dvě starší dámy a ta jedna říká, no měla by sis na to něco koupit a druhá odpovídá "ano, já už beru ty protibiotika"

Komentáře

Oblíbené