Pirát

Letos jsem měla na přípravu masky 2 dny, a to jen kvůli své vlastní chybě. Jelikož jsem si nečetla měsíční plán akcí ve školní družině vyvěšený na internetu a čekala jsem na lísteček v notýsku. Lísteček byl nalepen do notýsku asi 2 dny před akcí.

Miki byl akční a ihned si sám namaloval masku, že půjde za zombie (Zombie zná z Minecraftu, tak jeho představa byla, že půjde v celém zeleném). Nějak jsem si neuměla představit, jak tuto masku zrealizovat, tak jsem se optala, zda by nechtěl jít případně za ještě něco jiného. Prý to může být i pirát. A  toho jsem se chytla.

První večer jsem řezala a lepila lepenku. Tvar bych řekla, že  jsem chytla pěknej. Jen mě nachytala chemie. Netušila jsem, že mi herkules pod alobalem nebude tvrdnout/schnout, ba naopak z lepenky se stávala gelová hmota!!!!



Další den jsem oběhla různý papírnictví, látky a jiné podobné obchody. Nic mě tam nezaujalo, co by se dalo použít na masku piráta. Nakonec jsem zavítala do second handu a pořídila jednu modrou košili (stará školní uniforma z UK:-)) a černou mikinu. To mě stálo celých 20Kč. A doma jsme se pustili do stříhání.

Toto byl výsledek.




Ze školní družiny se bohužel vrátil nešťastnej, že se prý nikomu maska nelíbila a že šavli ani nevyndal z tašky, protože byla tak měkká, že se mu úplně ohnula.:-(

Nyní je již 14 po maškarní akci a šavle se rozhodla ztvrdnout:-). Příští rok víme, za co půjdeme:-)

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené