Recenze III.

Přečetla jsem trilogii od Stiega Larssona




Muži, kteří nenávidí ženy
Dívka, která si hrála s ohněm
Dívka, která kopla do vosího hnízda


První dva díly byly moc napínavé a zajímavé, poslední díl mě trochu zklamal, už jsem z něho necítila ten správný "drive". Tento poslední díl byl zároveň zfilmován. Dívala jsem se na něj minulý víkend a jsem strašně zklamaná. Hlavně mám pocit, že ten, kdo ty knihy nečetl (všechny díly), nemůže filmu vůbec porozumět. Vynechali spoustu důležitých faktů a tak nějak mi to připadalo hrozně zplácané.

Právě jsem dočetla jednu z mála knih, které ve mě něco zanechají. Poslední takovou knihu jsem zmiňovala zde.

Vypravěčka - Jodi Picoultová


Nádherné vyprávění z dnešní doby o tom, že na holocaust se stále nezapomíná. Je neuvěřitelné čím židé museli projít. Na to by se opravdu nikdy nemělo zapomínat a proto vřele tuto knihu doporučuji. 
Kniha je napsaná tak, že byť uroníte slzičku při vyprávění babičky hlavní aktérky děje, tak se i zaradujete, že někomu se zase začne vést dobře.

Komentáře

  1. Omyl, knihy jsou zfilmované všechny a dokonce vyšly i jako audio knihy. Všechny 3 díly natočili Dánové a pak ještě jednou první díl Amíci s Danielem Craigem v hl roli. Víc k tomu nedodám. Už je to dlouho, co jsem knihy četla a i viděla filmy.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené