Školní svačiny

Se začátkem září nám rodičům začal čas strávený nad domácími úkoly, ale i chystání svačin. Každý večer přemýšlíme nad tím, co  nachystat ke svačině pro ty naše malé nezbedy, aby byla zdravá, aby chutnala a hlavně aby domů nosily prázdné misky.

Hledala jsem inspiraci na internetu, neustále mě udivuje fantazie některých rodičů (našla jsem tedy zatím fotky jen ze zahraničí), můžete se na mou oblíbenou sbírku podívat zde

Podělím se s Vámi o své první svačiny, které chystám pro dva nekompromisní kritiky, kteří navštěvují první a druhou třídu.

První den jsem dětem nachystala misku s ovocem, kam jsem jim převážně nakrájela žlutý meloun a těšila se na kladnou reakci. Do druhé misky jsem nachystala domácí kváskový chléb se šunkou, domácí makovec a Biskiti od Emca.


                


Po návratu ze školy jsem se vrhla nedočkavě na kontrolu svačinových misek. Šok jsem zažila hned po otevření dceřinýho batohu, zjistila jsem, že si domu přinesla pouze penál a jednu poloprázdnou misku. Sešity si prý zapomněla v lavici a druhá miska s ovocem netuší, kde je. Jeden chleba darovala kamarádce, která si zapomněla svačinu a druhý chleba donesla zpět domu a meloun jí prý vůbec nechutnal.
Syn snědl vše.


Druhý den jsem svačinu testovala radši už při večeři, kdy jsem jim na housku (moc bílé pečivo nekupujeme, ale děti by se chleba brzy přejedly a tak jim občas dovolím bílé pečivo) dala plátky vařeného vajíčka. Moc jim to chutnalo a tak jsem jim to rovnou nachystala i do školy.

                 


Syn si ještě ráno syn kontroloval, co má nachystáno a rovnou si vyndal vajíčko, že ho nechce samotné. Jen v housce. Snědeno bylo vše. A dcera donesla misku s ovocem z předešlého dne, prý jí ji našla kamarádka. Meloun se v misce stále nacházel.

Třetí den tj. dnes jsem opět testovala svačinu při večeři. Tortilly jsem namazala tuňákem smíchaným s Lučinou, bílým jogurtem a rajčetem, ochucený solí a troškou pepře. Synovi to moc chutnalo, jen dcera si přála do tortilly zabalit pouze šunku, pak byla taky spokojená.

                   

No a můžu jít hledat inspiraci na zítřejší svačinu, už teď ale vím, že tam bude chleba, jelikož jsem ho dnes ráno pekla.

Co chystáte vy? Kde hledáte inspiraci?

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené